Tavoitettavissa joka hetki

Sähköverkkoyhtiöön tulee yleensä asiaa vain silloin kun sähköt eivät syystä tai toisesta toimi. Vantaan Energia Sähköverkot hoitaa vastuullista sähkönjakelutehtävää Vantaalla, ja pitkäjänteisen kehitystyön tuloksena meillä on valtakunnallisesti verrattuna hyvin vähän sähkökatkoja.

Tehtävämme on pitää sähköt päällä joka päivä, mutta kun erikoistilanne tulee eteen, meihin on saatava yhteys nopeasti. Olemme palveluksessa 24 tuntia vuorokaudessa, viikon jokaisena päivänä.

Huhtikuun alussa Vantaan Energia Sähköverkot Oy:n asiakaspalvelu siirtyy uuden, kymmenen muun sähköyhtiön kanssa perustetun Ensin Palvelut -asiakaspalveluyrityksen hoidettavaksi. Asiakkaillemme Ensin Palvelut ei oikeastaan tule näkymään, sillä asiakaspalvelunumerot, sähköiset palvelut ja sähköpostiosoitteet säilyvät ennallaan. Toiminta jatkuu normaalisti koko muutoksen ajan eikä asiakaspalveluun tule katkoja.

Palvelemme päivittäin 130 000 vantaalaista toimittamalla sähköä kaikkiin elämän ja liiketoiminnan tarpeisiin. Asiakkaillamme on jatkossakin mahdollisuus valita heille sopivin asiointikanava: tarjoamme asiantuntevaa, nykyaikaista palvelua niin sähköisesti, puhelimessa kuin kasvokkain.

Meille on kunnia-asia, että hoidamme hommat ystävällisesti ja kerralla kuntoon. Haluamme, että asiointi on asiakkaillemme hyvä kokemus, vaikka sen syynä olisi harmittava tapahtuma, kuten sähkökatko. Asiakaspalvelun, joka liittyy sähköliittymien rakentamiseen tai muihin sähköalan erityisosaamista vaativiin tehtäviin, hoitavat edelleen verkkoyhtiön omat tekniset asiantuntijat.

Muutos ei vaikuta myöskään sähkönsiirtoon tai hinnoitteluun. Muuttuvassa maailmassa on äärimmäisen tärkeää löytää erinomaisia kumppaneita, jotka tuntevat paitsi meidän liiketoimintamme myös asiakkaidemme tarpeet. Nyt koemme löytäneemme sellaisen.

Hyvää kevättä toivottaen,
Janne Hartikainen
asiakkuuspäällikkö,
Vantaan Energia Sähköverkot Oy