Vielä parempaa asiakaskokemusta

6.4.2016

Olemme tähän asti palvelleet sähkön asiakkaitamme samasta palvelunumerosta. Jatkossa meillä on erilliset palvelunumerot valtakunnalliselle sähkön myynnille ja paikalliselle sähkönsiirrolle.

Sähkön myynnin puhelinpalveluajat pidentyvät. Puhelinpalvelumme auttaa nyt myös iltaisin ja lauantaisin. Yleisimmät sähkön myyntiin liittyvät asiat, kuten muutot, sopimukset, tarjoukset ja laskutusta koskevat asiat saa hoidettua entistä joustavammin.

– Haluamme kehittää palveluitamme vastaamaan paremmin asiakkaidemme odotuksia niin, että meidät tavoittaa yhä paremmin niin verkossa, soittamalla kuin chatissäkin, kertoo asiakkuuspäällikkö Iivari Airaksinen Vantaan Energia Oy:stä.

Sähkönsiirron asiakaspalvelussa autamme sinua kaikissa Vantaan sähköverkkoon liittyvissä asioissa, kuten esimerkiksi sähköverkkosopimuksia, sähköliittymiä, sähkönsiirron laskuja ja vikapalveluita koskevissa kysymyksissä.

– Uuden puhelinpalvelunumeron käyttöönotolla haluamme selkeyttää sähkönsiirron palveluita vantaalaisille asiakkaillemme, toteaa asiakkuuspäällikkö Janne Hartikainen Vantaan Energia Sähköverkot Oy:stä.

Pyrimme vastaamaan sähkön myynnin ja sähkönsiirron puheluihin minuutin sisällä.

Muistathan, että voit hoitaa suurimman osan asioista edelleen myös verkossa. Uudistimme verkkosivumme viime syksynä, ja teimme palveluistamme entistäkin helpompia.

Yhteystiedot
Sähkön myynti
puh. 09 829 0225
Puhelinpalvelu
ark. 8–20, la 10–16
Chat ark. 9–21
www.vantaanenergia.fi

Sähkönsiirto
puh. 09 829 0900
Puhelinpalvelu ark. 8.30–16
Vikailmoitukset 24 h,
puh. 0800 0025www.vantaanenergia­sahkoverkot.fi

Asiakaspalvelumme muuttaa!

Löydät meidät 1.6.2016 alkaen osoitteesta:
Heidehofintie 2, 01300 Vantaa.