Käytämme evästeitä parantaaksemme sivujemme käyttäjäystävällisyyttä ja toimivuutta. Jatkamalla verkkosivuilla vierailua, hyväksyt evästeiden käytön vieraillessasi Vantaan Energia Sähköverkkojen verkkosivustolla. Voit halutessasi muokata omia evästeasetuksia.
Löydät tietosuojaselosteemme ja evästekäytäntömme täältä.
Tavoitteenamme on toimittaa asiakkaille laadukasta ja turvallista sähköä vuoden jokaisena päivänä. Kuitenkin kova tuuli, ukkonen, tai maankaivutyöt voivat aiheuttaa asiakkaillemme suunnittelemattomia sähkökatkoja.
Toimi näin, jos sähkökatko yllättää tai kinteistössäsi sähköt toimivat vain osittain!
Mikäli kiinteistösi sulakkeet toimivat, et ole saanut meiltä tekstiviestiä sähkökatkosta, ja sinulla on voimassaoleva sähkösopimus, lue ohjeemme ja tarvittaessa soita vikailmoitusnumeroomme 0800 0020. Vikailmoitusnumerosta saat tarkemmat toimintaohjeet. Aina ennen maksullisen korjaus- tai huoltokäynnin tilaamista ole yhteydessä meihin.
Huomasitko oksan sähköjohdolla tai sotketun sähkökaapin lenkkipolun varrella? Kirjaa havaintosi helposti vikailmoituslomakkeellemme ja me korjaamme vian mahdollisimman pian.
Keskimääräinen sähkön keskeytysaika Vantaalla per asiakas oli 4,1 minuuttia vuonna 2020. Haluamme tinkiä tätä vieläkin lyhyemmäksi ja etsimme koko ajan uutta teknologiaa, jolla tehdä sähköverkosta entistäkin parempi.