Riitojen ratkaiseminen

Tavoitteenamme on toimittaa asiakkaille laadukasta ja turvallista sähköä vuoden jokaisena päivänä. Arvostamme kaikkea palautetta, sillä se auttaa meitä kehittämään toimintaamme.

Riitatilanteissa pyrimme ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluteitse.

Mikäli haluat tehdä reklamaation tai valituksen toiminnastamme, tulee sinun edetä seuraavassa järjestyksessä.

  1. Ota aina ensin yhteyttä meihin asian käsittelemiseksi
  2. Jos emme saa erimielisyyttä ratkaistua neuvottelemalla, ota yhteyttä kuluttajaneuvontaan (kuluttajaneuvonta.fi). Saat sieltä maksutonta opastusta riitatilanteen ratkaisemiseksi
  3. Saata asia tarvittaessa kuluttajariitalautakunnan (kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi

Hyödyllisiä linkkejä:

Yhteystietomme

Yhteydenottopyyntö -lomake

Usein kysytyt kysymykset