Asiakkaamme ovat Suomen kolmanneksi tyytyväisimpiä

20.12.2016
Kategoria:

 

Toteutimme syyskuussa 2016 asiakastyytyväisyyskyselyn, jonka avulla pyrittiin selvittämään asiakkaiden tyytyväisyyttä yhtiömme toimintaan ja palveluihin, sekä löytämään toimintamme keskeiset vahvuudet ja kehittämiskohteet. Kysely toteutettiin Tutkimustoimisto IROResearch Oy:n toimesta puhelinhaastatteluina, johon vastasi yhteensä 150 asiakasta.

Saimme kyselystä kokonaisarvosanaksi huikeat 4,0/5 ja saavutimme 3. sijan sähköverkkoyhtiöiden välisessä vertailussa. Edellemme kiilasivat vain Vaasan ja Kuopion verkkoyhtiöt.

Häiriötöntä sähkönjakelua ja vikojen korjausnopeutta arvostetaan

Asiakkaat ovat tyytyväisiä sähkönjakelun häiriöttömyyteen, kykyymme ratkaista asiakkaiden ongelmia sekä laskutuksen toimivuuteen. Asiakaspalveluhenkilöstön ystävällisyyttä ja palveluhalua myös arvostetaan. Toimijana meitä pidetään luotettavana ja asiantuntevana.

Kaikki on toiminut, kuten on sovittu ja ilman häiriöitä. Palvelu on toiminut hyvin ja olen saanut sieltä hyviä neuvoja ja apua puhelimitse. Laskutus toimii ja sähköä tulee pistokkeista. Ei ole ollut katkoksia tai mitään ongelmia”

Kehitettävää meillä on vikojen korjausnopeudessa ja tiedottamisessa häiriötilanteissa.

”Olematonta tiedottamista häiriöistä. Liikaa perusteluja ja höpö löpöä. Pelkkä asia riittää”

Arvostamme palautteita ja otamme kehityskohteet työn alle

Tulemme panostamaan sähköiseen viestintään.  Aloitamme myös selvitykset häiriötekstiviestipalvelun käyttöönoton mahdollisuudesta. 

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa ja  saat ajankohtaista tietoa mm. sähkökatkoista https://twitter.com/Sahkoverkko ja https://www.facebook.com/vantaanenergiasahkoverkot/