Helppoutta palveluihin uudella asiakaspalvelujärjestelmällä!

Vantaan Energia -konserni ottaa käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän lokakuussa 2019. Uusi järjestelmä tuo mukanaan helppoutta palveluihimme.

Otamme uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä käyttöön myös uuden Online-palvelun. Löydät Online-palvelusta kotisi sähkönkulutustiedot, kaikki sopimukseen liittyvät tiedot sekä laskut.

Pääset käyttämään uutta Online-palvelua rekisteröitymällä sinne pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella osoitteessa www.vantaanenergiasahkoverkot.fi/online 21.10.2019 alkaen.

Vanhojen Online- ja Raportointipalveluiden tunnukset lakkaavat toimimasta uuden palvelun myötä.

Aiempien vuosien sähköenergian kulutustietosi sekä sopimustietosi vuodesta 2016 alkaen siirtyvät automaattisesti uuteen Online-palveluun.

Laskun tilinumero ja maksunsaaja muuttuvat

Uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä sähköverkkolaskusi tilinumero ja maksunsaaja muuttuvat. Käytäthän laskua maksaessasi aina laskulla näkyvää tilinumeroa. Mikäli olet e-laskuasiakas käy hyväksymässä verkkopankkiisi tuleva verkkolaskuehdotus, jossa uutena laskuttajana on Vantaan Energian Sähköverkot Oy. E-laskulle tilinumero vaihtuu automaattisesti. Mikäli e-laskuehdotusta ei käydä hyväksymässä, laskusi muuttuu automaattisesti paperilaskuksi.

Laskutuksessa poikkeuksia

Kaikki asiakkaamme saavat lokakuussa laskun, jossa laskutetaan sähkönsiirto syyskuun loppuun asti.

Kahden kuukauden välein laskun saavista asiakkaista osa saa laskun poikkeavalla rytmillä. Jos normaalisti saisit laskut syys- ja marraskuussa, tulet saamaan laskun nyt myös lokakuussa.

Uusi asiakaspalvelujärjestelmä ja uusi Online-palvelu otetaan käyttöön 21.10.2019. Vanhat Online- ja Raportointipalvelut ovat käytettävissä 15.10. saakka. Muutostöistä johtuen yllä mainitut asiakkaiden itsepalvelukanavat ovat poissa käytöstä 15.10.–21.10.

Usein kysytyt kysymykset aiheesta

Palvelemme sinua numerossa 09 8290 900 arkisin klo 8.30-16.