Otimme käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän. Laskusi tilinumero ja maksunsaaja muuttuvat.

Vantaan Energia -konserni otti käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän lokakuussa 2019. Uusi järjestelmä tuo mukanaan muutamia muutoksia laskutukseen.

Laskun tilinumero ja maksunsaaja muuttuvat

Uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä laskusi tilinumero ja maksunsaaja muuttuvat. Käytäthän laskua maksaessasi aina laskulla näkyvää tilinumeroa.

Jos olet e-laskuasiakas, käythän hyväksymässä verkkopankkiisi tulevan e-laskuehdotuksen, jossa laskuttajana on Vantaan Energia Sähköverkot Oy. Mikäli e-laskuehdotusta ei käydä hyväksymässä, laskusi muuttuu automaattisesti paperilaskuksi.

 Jos olet suoramaksuasiakas ja haluat edelleen jatkaa suoramaksun käyttöä, tee suoramaksuvaltuutus uuden laskun tiedoilla pankkisi konttorissa tai muussa asiakaspalvelukanavassa.  Jos et tee uutta suoramaksuvaltuutusta, saat meiltä jatkossa paperilaskun.

Vantaan Energia Sähköverkot Oy (sähkönsiirto) uusi tilinumero on FI61 5000 0120 4160 93 / OKOYFIHH

Laskutuksessa poikkeuksia

Kaikki asiakkaamme saavat lokakuussa laskun, jossa laskutetaan sähkönsiirto syyskuun loppuun asti.

Kahden kuukauden välein laskun saavista asiakkaista osa saa laskun poikkeavalla rytmillä. Jos normaalisti saisit laskut syys- ja marraskuussa, tulet saamaan laskun nyt myös lokakuussa.

Usein kysytyt kysymykset uudesta asiakaspalvelujärjestelmästä

Palvelemme sinua numerossa 09 8290 900 arkisin klo 8.30-16.