Siirry sisältöön

Online-palveluun rekisteröityminen, kuluttajat

Online-palveluun rekisteröityminen vaatii henkilökohtaisia pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Käytössä on yleisimpien verkkopankkien tunnistautumispalvelut: Aktia, Danske Bank, Handelsbanken, Nooa Säästöpankki, Nordea, OP, POP Pankki, S-Pankki, LähiTapiola, Ålandsbanken.

Palvelu toimii Edge-, Firefox-, Chrome- ja Safari-selainten yleisimmillä versioilla. Microsoft IE:n kanssa kaikki välilehdet ja toiminnot eivät välttämättä toimi.

Mikäli sinulla on jonkin muun pankin verkkopankkitunnukset kuin edellä mainittujen pankkien tai ei ole käytössä lainkaan henkilökohtaisia verkkopankkitunnuksia, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@vantaanenergia.fi).

Rekisteröitymisen yhteydessä käyttäjä hyväksyy palvelun käyttöehdot. Käyttäjä vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta.

Vaihe 1: Valitse henkilöasiakas

Vaihe 2: Pankkitunnistus/mobiilivarmenne: Valitse pankkisi logo ja anna henkilökohtaiset pankkitunnuksesi.

Vaihe 2: Käyttäjätiedot 1/2: Täydennä tai muuta pyydetyt asiakastiedot.

Vaihe 3: Käyttäjätiedot 2/2: Täytä tähdellä merkityt pakolliset kentät sekä taltioi käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Lue ja hyväksy käyttöehdot.

  • Käyttäjätunnuksena käytetään oletuksena sähköpostiosoitetta, mutta voit vaihtaa sen myös muuhun tunnukseen/sanaan.
  • Salasanan minimipituus on 8 merkkiä ja siinä pitää olla merkkejä vähintään kolmesta eri merkkiluokasta: isot kirjaimet, pienet kirjaimet, numerot ja erikoismerkit.

Vaihe 4: Vahvistus: Tarkista antamasi tiedot ennen lomakkeen lähettämistä.

Vaihe 5: Sinut ohjataan rekisteröitymisen jälkeen Online-palveluun. Saat vahvistuksen rekisteröitymisestä sähköpostiisi, josta löydät linkin Online-palveluun. Palvelusta löydät sähkösopimustasi koskevat tiedot.

Rekisteröidy palveluun

Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 09 829 0900.