Saitko meiltä paperilaskun?

Otimme lokakuussa 2019 käyttöön uuden asiakaspalvelujärjestelmän. Uusi järjestelmä toi mukanaan muutamia muutoksia laskutukseemme. 

Laskun tilinumero ja maksunsaaja muuttuivat

Uuden asiakaspalvelujärjestelmän myötä sähköverkkolaskujen tilinumero ja maksunsaaja muuttuivat. Käytäthän laskuja maksaessasi aina uusinta laskua ja laskulla näkyvää tilinumeroa. 

Tilinumeron ja maksunsaajan muuttumisen yhteydessä myös aiemmin voimassa olleet suoramaksu- ja e-laskuvaltuutukset päättyivät ja sähköverkkolaskut tulevat nyt paperilaskuina. 

Suosittelemme e-laskua

Suosittelemme kaikille asiakkaillemme e-laskua. Sen voit ottaa käyttöön omassa verkkopankissasi. Näin laskusi ei katoa tai viivästy matkalla. Monissa verkkopankeissa kysytään laskun maksamisen jälkeen, haluatko laskusi ensi kerralla e-laskuna. Kun vastaat tähän kyllä, avautuu näytölle valmiiksi laskun tiedoilla täytetty vahvistuslomake, jonka hyväksymällä teet e-laskutilauksen.

Jos verkkopankissasi ei ole tällaista palvelua, e-laskuvaltuutuksen tekeminen vaatii sinulta muutaman klikkauksen verkkopankissasi.

Toimi seuraavasti:

  1. Kirjaudu verkkopankkiin.
  2. Hae Vantaan Energia Sähköverkot Oy verkkopankin e-laskujen lähettäjien listalta.
  3. Katso e-laskutilaukseen tarvittava laskutusperustetunnus viimeisimmältä laskultasi.
  4. Tilaa e-lasku ja saat jo seuraavan laskusi e-laskuna. 

Useimmissa verkkopankeissa on mahdollista myös tilata hälytys tekstiviestillä tai sähköpostilla saapuneista e-laskuista. Näin laskut eivät unohdu verkkopankkiin.

ONLINE-palvelustamme näet sähköenergian kulutustiedot, sähkölaskusi ja maksutilanteen

Löydät omat sähköverkkosopimustietosi näppärästi myös verkosta. Olemme koonneet Online-palveluumme kaikki kotisi sähköenergian kulutustiedot, sähkönverkkosopimukseen liittyvät tiedot sekä uudet laskut.

Rekisteröidy palveluun pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella.